Wednesday, March 9, 2011

RUMIT = COMPLICATED

kenapa? adeh, macam - macam la u nih, alia.. ngeeeeeeeeeeeeee.. pernah dengar yg namanya "broken hearted"? tpp i tk broken hearted ok... pernah dengar yg namanya "kecewa"? tp i tk kecewa.. pernah dengar yg namanya "hati berbunga" (ala2 tomei2) tp i bunga2 kecik je.. so what ami trying to tell here.. come on...

i terpinga.. i selalu terfikir, sejujurnya kenapa aku tak pernah terfikir yg buruk2 tentang org.. i patut bersangka buruk sekali sekala kn? tp tak, and itulah masalah nya.. aku nih berperang dengan diri aku sendiri.. aku perlu manusia untuk selamatkn aku dari terus macam nih.. aku penat sebenarnya.. penat bermain teka teki.. even my x bf pon cakap i tk jahat tapi otak tk berapa nak centre coz tak boleh nak fikir secara logik dan betul.. pada i semuanya baik dan betul.. what to do, that's me..

No comments:

Post a Comment