Sunday, February 27, 2011

jatuh t'sungkur..

aku pernah t'jatuh ke dlm longkang yg paling dlm, bau nyer yg amat busuk dan sekarang sedang aku b'upaya bgn dan keluar dr situ, aku mcm ditarik  ke dlm..

org kata, alia cinta itu manis, syg.. ohhh yeke? jd kenapa aku rase pahitnyer jer.. "mungkin kau byk badi yg tlekat kt ko!! hah?! amende budak nih merepek.. aku? badi? nk suruh aku mandi bunga la tuh..kata aku yg tk puas ati dlm ati.. ahahahahahak

ok2 so skang konsepnyer, aku yg "b'badi" akan trus jumpe lelaki yg tk tau ape itu "menghargai" eh? until aku g buang badi baru lelaki yg baik2 dekat ngan aku.. gitu?

Bapak aku slalu cakap, jujur lah dengan diri sendiri, buat baik dgn org mesti ko akan dpt yg baik2 diujungnye.. tp aku tk cukup baik kali, jd yg baik2 tu tk dtg dekat pada aku..

Ya Allah, aku penat sungguh.. penat biarkn diri aku ditipu..

No comments:

Post a Comment